I'm not a morning person

Ich bin hopplös. Jag stänger av mitt mobilalarm i sömnen. Oftast vaknar jag så att jag hinner i tid (någorlunda iallafall) till skolan, men idag missade jag svenskan.

WEOPS.

Det har jag ingenting emot egentligen, men det finns en hake.  Kommer man försent så får man kvarsittning på samlingen på torsdagar. Och då spelar det ingen roll om man bara kom en minut försent, man får sitta kvar ändå.
Jag har en timme, om inte Johnny (SVlärare)/Björn & Lena (ansvarslärare) bestämmer sig för att vara snälla, vilket jag starkt betvivlar.

KUL.

Det här kräver en drastiskt åtgärd. Jag ska använda Samuels väckarklocka istället för mobilen. Jag kommer att bli klarvaken direkt av den klockans skrällande. Och dessutom har den ingen snooze. Super.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0