Tokio Hotel

Kollade på intervjun som Kenza och Mirre gjorde med Tokio Hotel innan konserten i Stockholm. Bill sa att de ville ta en break och ha semester och så efter att de turnerat klart, men att de planerar att turnera igen efter det! :) Om de inte spelar i Sverige hoppas jag att de spelar i något land nära Sverige iallafall, så att jag och Malin (Linda, Joanna & Angelica kanske vill hänka också? xD) kan ta tåget dit eller nåt (ofta mina föräldrar betalar en flygbiljett så att jag kan gå på en konsert xD), hehe. Jag får väl se hur det blir när det bestämts vart de ska spela och så.

Tycker synd om de ryska fansen, konserten i Moscow ställdes in. "The local promoter has once again materially breached and violated the contract." (De skulle spelat i St. Petersburg i förrgår men den ställdes också in).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0