Tokio Hotel

Hallo leute ♥

Forselius är här och vi har lekt med vår sminkdocka (slash Samuel). Han springer runt här som en liten emoboy och han är skitsöt.
Jag var ju på konsert igår. Tokio Hotel. Jag skriver mer om det senare, ska spela Guitar Hero nu. Men jag kan säga att det var så jävla grymt. Jag var så otroligt trött efteråt! Gick och la mig direkt när jag kom hem och tvärsomnade.
Jag har aldrig skrikit så mycket som jag gjorde igår. Det var så jävla roligt att sjunga med i Monsoon, Ready Set Go och Break Away! Och Noise. Jag har aldrig sjungit så högt, inte äns när jag spelar Singstar med Malin. Eller tar ton på Kungsängens gator.
Hoppade som en kanin som äit alldeles för mycket socker, jag blev så varm! Nästa gång ska jag ta med mig en vattenflaska, haha.
Men gud, det var så coolt. Ni som ska se dem i Göteborg idag har en grym show att se fram emot ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0