Sömngångare

Usch, vad obehagligt. Min lillebror gick i sömnen. Freaks me out. Känns som i en skräckfilm, och att han är en sån där liten, blek unge som dödar hela sin familj.

Jag kommer inte kunna sova i natt.

Har ni varit med om det någon gång? Inte skräckfilmsgrejen, utan att någon gått i sömnen? Jag tycker att det är jätteläskigt. Det är konstigt, för de går och pratar, och tittar på en, men de är ju inte vakna. De sover. Det är lite läskigt att man liksom kan prata med dem också, typ "kom Samuel", så går han till en. Usch, jag hatar sömngångare! Haha.

Pappa berättade att han läst någonstans (eller nåt) om en tant som fick låsa in sig på natten för att hennes man blev aggresiv i sömnen. Förstår ni vad läskigt! Jag skulle skilt mig. Direkt.

Jaa... god natt då. Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0