Novell

Jag sitter och skriver på min novell till svenskan. Jagt tycker att det svåraste är att hitta på bra namn. Hur fasen kom C.S Lewis på "Narnia"? Och "Oz", hur bara kommer man på ett namn som låter så bra, och liksom rätt? Jag tycker att det är jättesvårt. Sitter och försöker komma på ett bra namn till mitt land. Det går sådär.

Annars gillar jag att skriva väldigt mycket. Få utlopp för min fantasi lite. Jag har för mycket fantasi. Men jag har aldrig lyckats skriva en hel novell hemma, bara för skojs skull. Jag måste ha en deadline som motivation, annars tröttnar jag ganska fort. Inte för att jag typ någonsin lyckats lämna in en novell i tid, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0