Johnny Depp

Åh, juste.

Vi hade håltimme från franskan (happiness ooh happiness) så jag och Angelica gick hem till Angelica och jag fick en panpizza och så tittade vi på Scrubs (lycka).

Men iallafall. Hon visade en bild på Johnny Depp i en kändistidning. Och vad i helvete har hänt? Hur kan han ha ändrats så drastiskt under en så kort tid? Han var ju snygg och hade vackra kindben för typ en månad sen. Men nu... jag vet inte, jag finner inga ord. Vad satan har hänt? Det ser inte ut som Johnny längre. Han ser ut som... som... en GUBBE!
Vad fasen gör Vanessa med honom egentligen?

Scheisse. Hoppas han blir tvungen att bli snygg igen för någon filmroll. Och inte, aldrig någonsin, går tillbaka till att bli så där... gubbig igen. Om han nu blir snygg igen. Håll tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0