Fru Montazami

Okej. Man ska vara ärlig. Jag ska erkänna en sak.

Puh. Okej. Nu.

Jag gillar Maria Montazami. Erkänn att du också gör det. Erkänn. Där har vi en rolig och bra kändis! Hon verkar så trevlig och lugn. Kolugn. Älskar sina läppstift och, till skillnad från vissa andra som vi inte ska nämna för jag tycker inte att hon ska få mer publicitet för jag är trött på henne nu, okej? Kan vi glömma henne nu? Jag vet att ni vet vem jag menar, och det är det som är problemet. Jag tycker att hon borde ha glömmts för länge sen för hon är liksom inte rolig längre. Det börjar bli lite gammalt.

Hur som! Till skillnad från den onämnbara så är Maria Montazami inte elak. Dessutom gillar jag att hon har självinsikt och står upp för att hon är lite långsamm av sig. Dessutom gillar inte hon heller den onämnbara. Gå in på Knappen & Hakims blogg och lyssna vetja!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag gillar också Maria, hon är så skön och hon verkar vara en himla snäll person!

2010-03-08 @ 18:42:27
URL: http://kasia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0