Det är okej att äta godis.

Det finns ursäkter för att äta godis alla dagar i veckan. Så egentligen är det HELT OKEJ om man känner sig sötsugen. Hahahaha.
Hehehe. "Sötsugen".
Anyways, jag ska förklara.

Måndag: Måndag är ju måndag. Måndagar är ju jättejobbiga. Hela långa veckan framför sig, och hundra år till fredagen. Det är klart att man ska unna sig lite choklad.

Tisdag: Tisdag är om möjligt ännu värre. Säg "tisdag" högt för dig själv. Mår du inte genast lite sämre? Man blir glad av choklad, det är klart att man ska ta en bit. Eller fem. Eller what the hell, varför inte en hel chokladkaka.

Onsdag: Onsdag är faktiskt lill-lördag. Man hör ju på namnet att det är okej att äta godis.

Torsdag: Det är ändå fredag dagen därpå, might as well tjuvstarta.

Fredag: Yaay! Fredag! GODIS!

Lördag: Yaay! Lördag! GODIS!

Söndag: Mwah. Söndag. Imorgon är det måndag. Men yaay, GODIS!

Jag äter Marabou (MARABOU FTW BITCH!) Helnöt just nu förresten. Inte min favorit, men gott är det.


(Det finns inget godare än mjölk till choklad eller fika. Fifan vad gott det är. Mina smaklökar svimmar av välbehag.)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Mjölk och kanelbulle är så sjukt gott :D

2010-10-28 @ 07:19:51
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0