:D

Hola!

Det var så underbart att stå och skrika och sjunga på konserten igår, jag vill bara tillbaka. Känslan när de kom ut på scenen, och jag såg Tom, Bill Georg och Gustav för första gången är helt obeskrivlig. Jag var så glad! Och deras scen var så himla cool. Längtar till nästa gång jag ser dem, och jag hoppas att jag inte ska behöva vänta så jättelänge ;) :) Ska gå med Malin och det kommer att bli så jävla roligt! Kommer de inte till Sverige så åker vi till närmsta land där de spelar ;)
Ahh, gud. Oj oj oj. Tom är så jävla snygg! Och Gustav är så sööt, haha :D Och Bill och Georg också, de är så jävla söta allihopa. Vet inte vem jag vill gifta mig med, haha!

Har träningsvärk i mina vader för att jag hoppat så mycket ;) Blir lugnt ståplats nästa gång också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0