Bilder

Heeelg, helg, helg, helg.

Nice.

Jag har kommit på... eller... suck. Man ska inte ljuga. Jag läser en hel del bloggar varje dag och en av dem är Spiderchick. Hon skrev att inlägg utan bilder är aptråkiga. And I agree!
Kollar man igenom min blogg så kan man se att jag lagt upp typ tre bilder på mig själv.

Men det är ju sjukt tråkigt att ladda in bilder på mig själv på datorn. Dessutom är det sjukt tråkigt att fota mig själv.

Men jag ska bättra mig, mmkay. För jag skulle tycka att det vore trevligt med lite fler läsare.

Ursäkta mig, men har skitbloggar som Kissie och alla andra jäkla fjortisbloggare en driljon läsare per dag så är det inte mer än rätt att jag också har ett par miljoner eller så.




Fräknig och glad hemma hos Malin.





Kommentarer
Postat av: Angelica

Men äsch, det är inget fel på Kissie =p Hennes blogg är kul :D

2010-03-13 @ 14:27:29
Postat av: simone

Vad snygg du är :D

2010-03-17 @ 13:51:55
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0