1-0 to me

Berättade för mamma om mina planer att åka och se Tokio Hotel.
Hon typ "jaha du" (läs: in your wildest dreams).
Jag: Du måste låta mig åka. Annars kommer jag att bli deprimerad.
Hon *läser tidningen*: Mhm
Jag: Ja. Jag kommer göra någonting drastiskt.
Hon: Jaha du. Som vadå?
Jag: Jag ska bli vegan! Så du kommer få det asjobbigt att laga mat!
Hon: Då lagar jag ingen mat.
Jag: Då äter jag ingenting. Hahah! I'm winning this fight!
Hon *idétorka*: Då får du skylla dig själv.
Jag: (mycket moget) I'm winning this fight! Nä men seriöst. Jag tänker inte tjata. Jag tänker åka.
Hon: Jag tänker inte släppa iväg en femtonåring ensam utomlands.
Jag: Då kan du följa med.
Hon: Nehej du.
Jag: Då åker jag ensam!


Ooooh, mom got pwned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0