Uuusch

När jag var liten kunde jag byta dröm. Om jag drömde en mardröm kunde jag sluta drömma med vilje och tänka på någonting bra så att jag började drömma en bra dröm. Men en gång bytte jag inte dröm när jag hade en mardröm. Jag ville veta hur den slutade.

Det kan mycket väl vara det dummaste beslutet i mitt liv.

Jag kan inte förklara drömmen, men det hade med ett slott, en rustning, en galen vetenskapsman och en varg som gick på bakbenen, pratade och hade kläder på sig att göra.

Jag var rädd för den vargen typ hela min barndom.

Nu vet jag vart jag fick vargen ifrån.


Bild på bokomslag


Fy. Fan.

Kommentarer
Postat av: D.Dede

Hon finns!



Peace

- D.

2010-01-15 @ 18:33:41
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0