Tabbe

Jaha. Hej.
Jag trodde det var skola idag eftersom att min lillebror började idag. Men nähe, vi börjar på måndag. Jaha. Nähe. Så nu är jag uppe och klar fem i halv tio, och var varit uppe sen åtta. Att vara uppe tidigt är överskattat, det går ingenting på TV! Jag ringde och väckte Angelica bara "Hej, ska vi gå te skolan?" Hon: "....vi börjar på måndag". Jag ringde Joanna och hon kollade på hemsidan, och visst börjar vi på måndag. Det är som när jag var liten och ringde på hos min kompsi för att "göra sällis" (så säger man inte nu längre va? haha) och hennes mamma öppnade och sa; men Linnéa... det är lov.


Så kan det gå när inte haspen är på!

Så här såg jag ut när jag förstod att jag haft fel, fått mina kompisar att vakna tidigt och att jag var helt klädd och klar klockan 9 på morgonen. Och min tröja ser jätteurringad ut, det är den inte x)


Oops. Och det är pekfingret xD


Rawr!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, var det du som ringde till själva hemtelefonen också? :P

2010-01-08 @ 15:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0