Prao

Igår hjälpte jag till lite med simskolorna, några av ungarna hade ätit liiite för mycket socker verkade det som.
Hjälpte till att städa, badade, räddade livräddningsdockan Bosse.
Det var lite kul när en klass tränade livräddning och Kirri bara: tryck inte ner dockan under vattnet, då blir den bara ännu mer död!

Idag fanns det inte så där jättemycket att göra. Städade lite och så. Jag älskar personalrummet. You have no idea hur skönt det är att sätta sig där och äta sin lunch om man hjälpt till i simhallen.

Hur som, alla är jättetrevliga och så. Gick lite tidigare idag också, vid två. Missade tåget som gick 2 över (okej, gick lite tidigare än två) med typ tre sekunder. Scheisse liksom. Scheisse.

Hehe, hejdå.

(Jag bara dog när jag kom hem förresten. Lyssnade på iPoden och skulle kolla på Skins, och somnade. Så nu är jag pigg x))

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahaha, min lunch har bestått av en drickyoghurt varje dag förutom första då jag la till en doughnut också ;D

2010-02-17 @ 20:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0