Prao dag 1

Hallo

Första dagen på praon idag, det gick mycket bra. Jag praoar på min mammas jobb, så hon visar mig runt. Nema problemas. Jag bara väntar på att någon ska skylla något på mig så att jag kan säga: skyll inte på praktikanten!
Det är i simhallen jag praoar förresten.

Det enda minuset ärrrr... trumvirvel...

Alla nakna hundraåriga tanter i omklädningsrummet.

Man bara kom igen? SKYL ER! Okej att man duschar naken, men sen finns det faktiskt ingen anledning till att gå runt naken bland folk. Jag måste liksom strirra rakt ner i marken för att inte bli scared for life och blind.

Idag fanns det inte mycket att göra. Fick en guidad visning av mamma (och kände mig jättecool varje gång jag gick någonstans där det stod "endast personal") och hjälpte till med lite smågrejer. Kollade när tanterna hade vattengympa.
Imorgon ska jag vara med på någon livräddningsgrej.

To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0