Onsdag

Idag skrev jag två prov, matte och engelska. Kanske borde skrivit lite mer på engelskan, men jag orkar faktiskt inte bry mig om det nu. Fick G på matten.

Gick på hälsokontroll, jag mår bra. Ser och hör och så. Har gått ner lite sen 7:an och växt en centimeter. Fick veta att pappa skulle vara 1.72 om han var kvinna, haha! Kortare än jag, jag är 1.73.

Imorgon slutar vi vid lunch, superskönt! Och på fredag så är det ingen vanlig skoldag, utan det är... åka till riksdagen-dag. Utflyktsdag? Det hade man ju på dagis. Sak samma, vi ska till riksdagen iallafall! Och så ska vi äta på Donken. ^^  

Och sen är det helg :D

Och sen är det lov :D

Och på torsdag är det D-day :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0