Melodifestivalen

Såg ni på Melodifestivalen igår? Det gjorde jag. Jag såg inte förra gången, eftersom att jag inte orkade med skitlåtarna, det är som tortyr för öronen. Min igår tänkte jag att det är ju faktiskt Melodifestivalen. Det är ju inte musiken som är det viktiga. Det är underhållningen.
Tyvärr så är ju underhållningen skit den också. Skämten är under all kritik. Jag skrattar åt allt annars, men skämten som är med i Melodifestivalen får mig inte äns att le.
Och det är så stelt och tillgjort! Särskilt Meltzer falska skratt hela tiden stör mig.

Melodifestivalen får två tummar ner.

Fast Blue Man Group var skitcoola. Så en och en halv tumme ner då, man måste vara rättvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0