Hey Santa Claus Well no one else around believes me But the children on the block they tease me I couldn’t let them off that easy

Hallo leute!

Vet ni? Igår bläddrade jag omkring bland radiokanalerna; och kom in på en tysk radiokanal! Så jag lyssnade på tyska nyheter. Jag förstod inte så mycket, men snappade upp några ord, haha. Bl.a att klockan var halv nio. Det var den också.

Får jag tipsa om ett band som alla redan känner till men som jag tänker tipsa om ändå för att jag verkligen gillar dem?

The Killers.

Lyssnar på Tranquilize just nu (The Killers ft. Lou Reed). Good shit.

Men min favoritlåt med dem måste ändå vara Don't Shoot Me Santa. 

Oh Santa
I’ve been waiting on you

That’s funny kid
Because I’ve been coming for you
Oh Santa
I’ve been killing just for fun

Well the party’s over kid
Because I
Because I got a bullet in my gun
A bullet in your what?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Är det inte någon tidsskillnad mellan Sve & Tyskland?

2010-02-06 @ 21:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0