Bored out off my mind

I am so BORED. HerreGUD. TRÅKIGT. Kan inte något bara HÄNDA bara så att något HÄNDER någon gång. Gooaaash.

Finns inget att göra på kvällarna wtf! Jag skulle kunna dö för att jag har så jävla tråkigt. Det är fan synd om mig. Ingen borde beöva vara så här uttråkad. Det är inte bra. Alls.
Det kan hända att man börjar göra drastiska saker bara för att GÖRA nåt. Typ som att skriva världens skummaste blogginlägg. 

Lyssnar på musik. On The Edge. Den är braa, mycket braa.

Minsaann.

Ehee.

Om jag bara hade en påse Skittles. Då skulle jag vara världens lyckligaste. Men världen är ju emot mig SÅÅÅ tyvärr!

Nu ska jag sluta skriva

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du ens smakat Skittles? ;O

2009-11-01 @ 13:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0