Nu är det jul, här i vårt hus!

Blossa och Aladdin reklamerna går, vi har tagit fram julgardinerna och köpt chokladkalendrar. På söndag är det första advent. Men det största beviset på att julen snart är här är julkrånglet. Vanligtvis kommer krånglet på själva julafton, när min mamma är sur och stressad och springer runt överallt och håller på, innan släkten kommit (då är det bäst att bara hålla sig undan), men den kom tidigt i år! Jag och mamma försökte sätta upp julslingor, men vi är ju sådär lagom händiga. Så det gick inte. Helt enkelt.

Dessutom har våra jultomtar rymt. Vi kan inte hitta dem. Jag hoppas dem dyker upp. Min lillebror är jätteupprörd och letar som en galning. Jag chillar. Ska dricka lite te och äta en snickers.

Smell you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0