Filmer!

Jag älskar att gå på bio, don't you? Och jag älskar filmer (bra filmer), och välgjorda trailers. Och det finns rätt många filmer jag vill se nu:

Alice In Wonderland med söta (i den filmen iallafall, annars är han schnygg) Johnny Depp, och, surprise surprise, Tim Burton som regissör. Helena Bonham Carter har en roll i filmen också. Lite otippat.

Paranormal Activity. Fast jag kommer inte kunna sova på... år efter den filmen. Jag är en riktig mes.

2012. För specialeffekterna. Själva filmen var ju tydligen dålig. Vilket är trist, eftersom att det skulle kunnat bli en bra film.

Shutter Island. Tillåt mig att skrivskrika ut min glädje: Yeeeeay! Jag läste boken ("Patient 67"), och älskade den. Den bästa bok jag någonsin läst. Slutet är ju så jäkla BRA. Till er som inte läst den: Herregud människa, LÄS DEN! Författaren heter Dennis Lehane, som även har skrivit Gone Baby, Gone (jag läste aldrig ut den, jag kom till delarna när det är riktigt vidrigt och slutade. Jag är en riktig mes, som sagt, men någon dag ska jag läsa ut den). Leonardo DiCaprio i hudurollen. 


New Moon. New Moon får ingen fetstil. Och ingen fin liten text heller. In your face, New Moon. In your face.


Jag vet att det finns fler filmer jag vill se, men jag har glömt dem, heh. Ajuste. New Moon har faktiskt åtminstone en bra skådis; Dakota Fanning.


Kommentarer
Postat av: Angelica

2012 var inte dålig, lite seg handling, men absolut inte dålig ^^

2009-11-19 @ 16:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0