EMA & Idol

Let's talk about music. Såg ni på MTV EMA igår? I sure did! Tokio Hotel gjorde ett grymt framträdande, och ett stort CONGRATS till dem, för att dem vann Best Group! Segerdansade så tyst jag kunde i vardagsrummet för att inte väcka resten av huset.
Ett till stort CONGRATS till Green Day också, som vann Best Rock (och något annat pris också, minns inte vilket)!
Jag visste att GD & TH skulle vinna, I could feel it. Och dessutom är dem bäst, så något annat skulle vara FEL.

Now, let's move on to Idol. Oj oj OJ vad dålig Eddie var! Plågsamt. Get off the stage, damn it liksom. Nu får vi hålla tummarna för att Eddie åker ut, och nästa gång kan Rahib (Rabih då, herregud. Fast hemma hos oss heter han Piprösten) åka ut, så blir jag glad.
Erik var grym. As always. Jag tycker Tove och Calle var bra också.

Calle kom i bild.
Pappa: Skäggiga damen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0