Drömmar

Drömmar jag drömt de senaste dagarna:

1. Jag drömde att jag var på Gina Tricot med min pappa. Jag skulle köpa ett diadem. Jag provade ett som var lila med nitar på. Men sen tänkte jag "Nej jag vill inte ha mer lila saker" och hängde tillbaks diademet.

2. Jag var hemma och kollade mig i spegeln. Jag var blond (men ändå inte) och tänkte; "efter konserten ska jag nog färga håret blont".

3. Det var den 4:e mars, D-day. Men JAG HADE GLÖMT BORT DET. Klockan sex ungefär kom jag på det och typ; helvete! Då åkte vi till UBRF, och satt och väntade i receptionen (jag, Linda, Joanna och Angelica). Sen kom jag på att det ju inte var där konserten skulle vara, utan det var ju ju i Globen!
STRESS!

4. Jag fick en iPod i juklapp. Sen skulle jag köpa en mobil, men jag kunde inte bestämma mig om jag ville ha en vit eller röd. Så jag köpte båda, men tappade bort den vita. Men sen hittade jag den. Den låg på sängen. Phew.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0